Monday, December 06, 2010

آدم تو يه روز چقدر مي تونه تغيير كنه؟

يكشنبه صبح :

چقدر سخته كه مجبور باشي طوري زندگي كني كه دوست نداري
 هر روز كارهايي رو انجام بدي كه به نظرت آب در هاون كوبيدنه
كه فقط از دور شاهد آرزوهات باشي
كه ندوني كي بهشون ميرسي
كه كم آورده باشي
خسته شده باشي
...
_____________________________

داشتم منفجر مي شدم كه عصري با يكي از رفقاي باحال زدم بيرون  _____________________________
يكشنبه شب :

چقدر خوبه كه بدوني تو زندگيت دنبال چي هستي
حتي اگه هنوز بهش نرسيده باشي
چون مقصدتو ميدوني و بي هدف اين ور و اون ور نميري
چون نقشه تو دستت داري و مي دوني اين گاهي خلاف جهت رفتن ها به خاطر پيچ و خم جاده است (احتمالا دارم ميرم چالوس خودم نمي دونم!!!)
...
الان اين دقيقا خود من بود!!!

---------------------------------------------------
پي نوشت :

اينا هم اتاقي هاي جديدم هستن
البته هنوز اسمي براشون انتخاب نكردم
كسي نظري نداره؟

آخ كه من چقده دوستشون دارم!

8 comments:

rrttgh said...

اول یک پیشنهاد : هر وقت احساس کردی حالت بده و قاطی کردی و از این حرفها .. کاری رو انجام بده که دوست داری اینطوری عقلنت میاد سر جاش و حالت بهتر میشه.. برای هم اتاقیات هم تبریک میگم اسم خاله کفشدوزک چطوره ؟
راستی منم کولکسیونم رو زدم دور ایینم .

Mahdie said...

- توصيه خيلي خوبي بود، ممنونم عزيزم
- آخه اينا هنوز خودشون ني ني ان! :)
- اووووه...اتاقت خوشگل بود ديدني تر هم شد!!!
اين جوري نميشه، بايد خودم بيام از نزديك ببينمشون!

خودم said...

3
2
1
امتحان ميشه
فوووت...فووووووووت ...

بازم خودمم بابا ! said...

اين كه كار مي كنه دوستان!!
پس چرا شما مي گين بخش نظرات مشكل داره؟! :(

گزينه " نام/آدرس اینترنتی " رو انتخاب كنين شايد مشكل حل بشه.

هدی said...

salam aziizam . nemidoonestam weblog dari . alan addet kardam . cheghadr webloget naze . mer30 sar zadi golam . delam barat tangide . movafagh bashi nazanin

هدی said...

salam aziizam . nemidoonestam weblog dari . alan addet kardam . cheghadr webloget naze . mer30 sar zadi golam . delam barat tangide . movafagh bashi nazanin

Mahdie said...

ممنونم هدي جونم، خوش اومدي :)
من هم دلم برات تنگيده، اين هفته يه سري از برو بچ اومده بودن يوني ديداري تازه نموديم، كاش تو هم اومده بودي... :(
شاد باشي هميشه گلم ^_^

مژده said...

مرسی عزیزم که به وبم سرزدی نظرت شیرین و جالب بود..
خدارو شکر یکشنبه با دید منطقی به سر رسید.