Monday, November 08, 2010

جايگزين محبوب ديرين شدم !!

ديروز جلسه اول كلاسم بود !
وقتي به بچه ها معرفي شدم و فهميدن كه جاي معلم قبليشون اومدم اخماشون رفت تو هم و بعضي هاشون زير لبي هي غرغر مي كردن !البته كه دركشون مي كردم، معلم قبليشونو خيلي دوست داشتن حالا بماند چرا!!
جايگزين شدن به جاي يه معلم محبوب خيلي سخته، اميدوارم بتونم مثل معلم قبليشون جايگاه خوبي بينشون پيدا كنم
اول يه كم باهاشون صحبت كردم و ازشون خواستم منو با معلم قبلي مقايسه نكنن و به عنوان يه فرد جديد بدون پيش داوري برخورد كنن
اول مقاومت مي كردن و سعي مي كردن با شلوغ كردن و به هم ريختن كلاس اعتراضشون رو نشون بدن كه ناگهان با اون روي جدي بنده روبرو شدند!!!!
  بعد از كوبيده شدن دستي روي ميز و فرياد " كافيه ديگه " همشون آروم شدن، ولي اين آرامش دوزار نمي ارزه زيرا كه بدون دموكراسي بوجود اومده بود!! ولي لـــــــــــازم بود..!!
بنابراين پس از نشان دادن اندكي جذبه تلاش در جهت برقراري ارتباط سالم نموديم كه بسي بيش از انتظارمان هم موفق شديم!!
آخراي كلاس ديگه از صرافت به هم ريختن كلاس افتاده بودن و خودشون نظم رو برقرار مي كردن!!!
يه چند تايي شلوغ مي كردن و تيكه مينداختن كه بقيه يواشكي و كاملا دوستانه بهش تذكر مي دادن و هي ميگفتن : " ببند ! ... هيس... !!"
و من هم كه اصلا نمي شنيدم!!
خلاصه با اينكه فكر نمي كردم تو يه جلسه اينقدر پيشرفت كنم ولي تونستم رابطه خيلي خوبي باهاشون برقرار كنم.
الحق بچه هاي خوبي هم هستن. ^_^

-------------------------------------------------------
پي نوشت : فونت قبلي خيلي تو هم بود، خودم نمي تونستم بخونمش شما چه جوري مي خونين؟!!
اميدوارم اين يكي بهتر باشه.

6 comments:

Anonymous said...

خانوم مربی عزیز،
اولین روز کاری تون مبارک! خوش به حال اون بچه ها که "هر روز بهتر از دیروز" براشون اتفاق می افته :)

نرگس said...

comment قبلیه مال منه!

Mahdie said...

ممنونم نرگس جونم ^_^

Unknown said...

مبارک باشه خانم معلم .. خوشم میاد همه ی تلاشتو برای آرزوهات میکنی :)

Mahdie said...

ممنونم مينا جونم. اميدوارم تو هم به همه آرزوهاي كوچيك و بزرگت برسي.

Taghavimehr said...

سلام خانوم نجفی.
معلم شدنتون رو تبریک می گم.
با شناختی که ازتون دارم، مطمئنم که بچه ها خیلی زود باهاتون اخت می شن!....
البته معلم خوب باید از روش تنبیهی هم استفاده کنه!
راستی در مورد آدرس وبلاگ هم حق با شما بود!
من نمی دونم این blogspot رو چه جوری blogsky دیدم!
فکر کنم اون موقع خیلی حواسم سر جاش نبود!
موفق و موید و شاد کام باشید.