Thursday, November 04, 2010

تلنگري از يك دوست

امروز يه ايميل از طرف يك دوست قديمي برام رسيد كه يه چيزايي رو برام يادآوري كرد
 اينكه چقدر از دوستاي خوبم دور شدم و دچار روزمرگي شدم
اينكه به طرز ناجوانمردانه اي خوبي هاشونو يادم رفته
اينكه چقدر قدرشونو نمي دونم و تو شلوغي دنياي خودم گم شدم
اينكه ...
 آخ ... چقدر دلم براشون تنگ شده!!
از همه اينها با ارزش تر اينه كه اين دوست عزيزم بدون هيچ پيش داوري و قضاوت عجولانه اي، اين كم كاري منو به هيچ حساب ديگه اي نذاشته و چيزي به دل نگرفته.

سارا جونم خيلي ازت ممنونم

 -----------------------------------------------------
در نهان به آنانی دل می بندیم که دوستمان ندارند،
و در آشکارا از آنانی غافلیم که دوستمان دارند،
شاید این است دلیل تنهایی ما.

" دکتر شریعتی "

 


2 comments:

jamal said...

دوست خوب، خوب چیزیه!
یه دوست خوب بهتر از هزارتا به ظاهر دوست هست!
دوستی خوبه که توهین نکنه!
دوستی خوبه که فحاشی نکنه!
دوستی خوبه که مسخره نکنه!
دوستی خوبه که شوخی زننده نکنه!
دوستی خوبه که تهمت نزنه!
دوستی خوبه که پشت سرت غیبت نکنه!
دوستی خوبه که عیب جویی نکنه!
دوستی خوبه که بهت دروغ نگه!
دوستی خوبه که جلوت مثل آینه صاف و ساده باشه!
دوستی خوبه که تو سختی ولت نکنه!
دوستی خوبه که بامرام باشه!
دوستی خوبه که با معرفت باشه!
دوستی خوبه که بتونه عصبانیتش رو کنترل کنه!
دوستی خوبه که بهت حسادت نکنه!
دوستی خوبه که معنای دوستی رو بدونه!
دوستی خوبه که معنای محبت رو بدونه!
دوستی خوبه که معنای صفا و صمیمیت رو بدونه!
دوستی خوبه که به جاش شوخ باشه و به جاش جدی باشه!
دوستی خوبه که دوست داشته باشه که دوستت داشته باشه!
دوستی خوبه که ......
اصلا یه همچین دوستی پیدا میشه؟؟؟
مهدیه خانوم من که هنوز یه همچین دوستی با این خصوصیات نیافتم!

jamal said...

ولی به نظر خودم باید اول ببینیم که خودمون تا چه حد به این ایدآل ها نزدیک هستیم، بعد از دیگری این انتظارات رو داشته باشیم!
اگه هر کسی سعی کنه که یه دوست خوب باشه(با توجه به تعریفات بالا)، دیگه لازم نیست که هر کسی به دنبال دوست خوب بگرده!
چون اون وقت همه دوست خوب خواهند بود!