Sunday, October 24, 2010

با هم بودن يعني...

امشب همه دور هم جمع بوديم و چقدر همه  شاد بودن؛ فقط جاي محمد و نرگس خالي بود....
دلم كلي براي جوجو تنگ شده بود و يه دل سير باهاش قايم موشك و آب بازي كردم!!
آخر شب كه رفتن احساس كردم كه چقدر ريشه هام عميقه، كه چقدر تك تك اعضاي خونواده امو دوست دارم، كه نمي تونم به دوري شون فكر كنم، و ديگه اينكه هيچ چيز جاي اين دورهمي هاي خونوادگي رو نميگيره
اميدوارم محمد و نرگس هم هميشه روزگارخوب و خوشي داشته باشن وجعشون همواره گرم باشه.

____________________________________________
پي نوشت 1 : اميدوارم همه آدما بتونن لذت بودن تو يه خونواده خوب و گرم رو تجربه كنن، به اميد اون روز ...
پي نوشت 2 : راستي من امروز بعد از مدتها كيك سيب درست كردم و اصلا بهانه دورهمي امشب همين كيك بود، چقدر هم خوشــــــمزه شده بود!!!



4 comments:

Gistela said...

:)

Jamal said...

سلام
مهدیه خانوم وبلاگ زیبایی دست و پا کردیدااااا.....
البته منظورم دست نوشتهاتونه، من که خیلی از کارتون خواب بودنتون حال کردم( اشاره به چند پست قبلی)!!!....
البته یهو سوء تفاهم نشه هااا!... منظورم نوع نوشتاری که در مورد اون واقعه داشتید، برام جالب بود، وگرنه که انشاالله خدا تا آخر ترم یه خوابگاه خوب واستون دست و پا کنه!
آخه مگه دوستاتون اونجا نیستن که شما این جور آلاخون بالاخون شده بودید؟؟.... من همین وضعیت رو تو هفته اول و دوم ترم داشتم!
برام خیلی جالبه که تو خوابگاه دخترها ازشون در مورد اتاقشون و مابقی قضایا پرس و جو می کنند!!!!...
و اما این پستتون:
کیک بسیار زیباییه و صد البته خیلی هم خوشمزه به نظر می رسه!!!.... ولی چرا عکسش به ما رسیده؟؟... من کیک می بینم گرسنه ام می شه، حالا چه برسه به این کیک دوست داشتنی!
خانواده دوست داشتنی ترین مجموعه ای هست که میشه تو این دنیا پیدا کرد!.... سعی کنیم همیشه کانونش رو با مهربانی و دوستی گرم کنیم!
یه پیشنهاد:
چرا وبلاگتون رو تو بلگفا ایجاد نکردید؟؟.... امکانات خیلی بیشتری داره و به نظر من راحت تر هم میشه باهاش کار کرد!
یه خبر:
از این من بعد من رو یکی از خوانندگان پر و پا قرص وبلاگتون محسوب کنید!
( همین الآن به وبلاگ قبلیتون هم سر زدم، آخه چرا تا به حال بهم نگفته بودید، شما هم وبلاگ دارید؟؟....)

Mahdie said...

سلام آقا جمال
فكر كنم با پست جديدي كه گذاشتم يه سري از ابهاماتتون حل بشه!!!
انشاالله واسه برنامه خوزستان كيك رو هم به عنوان توشه راه درست مي كنم و ميارم!
آخ گفتين بلاگفا...نگين كه دلم خونه!! من نمي دونم بقيه چي ازش ديدن كه اينقده ازش تعريف مي كنن؟!! شايدم خب راست كارشون هست و باهاش مشكلي ندارن.
من هم تو پرشين بلاگ بودم هم بلاگفا. اولي بد نبود ولي با بلاگفا زياد حال نمي كردم،شنيدين ميگن دل به دل راه داره، فكر كنم اونم از من خوشش نميومد!! چون فرت و فرت دچار مشكل مي شدم و آخرش اصلا قيدشو زدم!!
شايد بيشترين چيزي كه تو اينجا جذبم كرد قابليت خيلي بالاي تنظيمات ظاهريه، مثل يه وب منيجر ميمونه!!ورودش با اكانت گوگله. امتحان كنين، بدتون نميادها !

من حيث المجموع بسي خوش آمدندي و به بيان عاميانه تر ول كام!!!

jamal said...

very nice